55587458 hei@hybriid.ee

Updated 18.05.2017

Sotsiaalmeedia sisu – postitused, fotod ja säutsud, mida sinu fännid armastavad

Sotsiaalmeedia kanalisse kolimine ja sotsiaalmeedia sisu loomise ning jagamisega alustamine on mõistlik peale seda, kui sisukas kodulehekülg on valmis ning blogimisstrateegia on end edukana tõestanud. Juba käima lükatud ja suurepäraselt toimiv ning koduleheküljega otseselt seotud blogi on osa sisuressursist, mis võimaldab end erinevate sotsiaalmeediakanalite abil veelgi võimendada. Kodulehekülg-blogi-sotsiaalmeediakanal-skeemi puhul saab võimalikuks ka sotsiaalmeedia fännide reaalse ostuni viimine. Üldiselt on aga sotsiaalmeedia postituste stiil, vorm ja maht määratletud laiema sotsiaalmeedia strateegia poolt.

Vormistame sotsiaalmeedia strateegia ja loome sõltuvusttekitavad sotsiaalmeedia postitused – sissekanded, säutsud, fotod, videod, meemid või illustratsioonid.

Kuidas saame sinu sotsiaalmeedia sisu paremaks muuta?

 

Sõltuvusttekitava sotsiaalmeedia sisu loomiseks pöörame põhitähelepanu olemasolevate fännide kaasamisele ja fännibaasi pidevale kasvatamisele. Fännidel on sinu sotsiaalmeediakanalis tore, kui see pakub kerget ajaviidet või kasulikku infot. Sotsiaalmeedia sisu kvaliteedi eest seisavad ka tehnilised aspektid, näiteks sotsiaalmeediapostituste jagamise sagedus ja kellaajad.

Kaasame fänne

Fännide kaasamine ettevõtte sotsiaalmeedia sisu loomisesse on ülioluline. Sotsiaalmeedias sõna võttes annavad fännid brändi kujunemisesse oma osa ja seeläbi saavad brändiga lähedasemaks. Vastakad arvamused muudavad sotsiaalmeedias edastatava sisu mitmekesisemaks ja toovad fänne juurde.

  • Esitame fännidele intrigeerivaid küsimusi

Inimestele meeldib Facebookis ja Twitteris oma kogemusi ja arvamusi jagada, erinevad küsimused on hea võimalus fänne kaasata ja sotsiaalmeediakanalit elavana hoida

  • Palume fännidel lüngad täita

Fänne saab kaasata ka paludes neil mänguliselt laused lõpetada, lüngad täita või brändi väärtustega seotud fotod pealkirjastada.

  • Korraldame fännidele võistlusi

Loovusel, teadmistel või kiirusel põhinevad võistlused on suurepärane viis fänne kaasata. Isegi väikesest auhinnast piisab.

 

Lahutame lugejate meelt

Facebook, Twitter, Instagram ja teised sotsiaalmeediakanalid on fännide jaoks lisaks informatiivsele ka meelelahutusliku mõõtmega. Seetõttu on oluline sotsiaalmeedias fännidele ja jälgijatele lõbusat ja lihtsat ajaviidet pakkuda. Fännide lõbustamise kolm takikat:

  • Käime päevateemadega kaasas

Postitame sotsiaalmeediasse olulisemate päevateemade hashtagidega (#MotivationMonday, #SelfieSaturday, #SundayFunday).

  • Peame sotsiaalmeedias huvitavaid tähtpäevi

Tähistame sotsiaalmeedias naljakaid ja ebatavalisi tähtpäevi, näiteks rahvusvahelist Spagettide päeva või Puitparketi päeva.

  • Jagame fotosid, illustratsioone ja pilte

Piltidega säutsud ja Facebooki postitused teenivad keskmiselt 20% enam klikke ja 150% enam jagamisi kui ilma piltideta säutsud ja Facebooki postitused.

Teeme oma fännide elu lihtsamaks

Lisaks meelelahutuslikule mõõtmele on oluline, et Facebooki, Twitteri, Instagrammi või mis iganes sotsiaalmeediakanali jälgimine teeks fännide elu lihtsamaks. Fännide elu lihtsustamise kolm taktikat:

  • Jagame asjassepuutuvaid pakkumisi ja sisu

Jagame fännidega seonduvat sisu, näiteks mõnda suurepärast artiklit, kui see võib neile meeldida – see aitab fännidel kokku hoida aega, mis neil meieta artikli otsimiseks kuluks.

  • Reklaamime kohalikke sündmusi

Kui enamik sotsiaalmeediakanali fänne elab kindlas piirkonnas, jagame nendega infot sama piirkonna sündmuste kohta.

  • Vastame kiiresti ja põhjalikult

Vastame sotsiaalmeedias kerkinud küsimustele ja kommentaaridele kiiresti ja põhjalikult, sest hooliv suhtumine kutsub fännides esile positiivseid emotsioone.

 

Tehnilised võtted sisu turundamiseks

Et sotsiaalmeedias jagatav sisu oleks parem ja fännidele lähemal, arvestame ka tehniliste aspektidega, mis kasutajakogemust või lugemiskogemust parandada aitavad. Facebooki ja Twitteri sisu reklaamimise kolm tehnikat:

  • Jagame sama sisu korduvalt

Jagades linki blogipostitusele sotsiaalmeedias korduvalt ja erinevatel aegadel, saab sellest osa rohkem inimesi.

  • Jagame sama postitust erinevas vormis

Jagame samasisulist postitust nii lühikese link-postitusena kui ka pilt-postitusena, nii Facebookis kui ka Twitteris.

  • Selgitame A/B testide tulemusel välja paremad pealkirjad

Testime sama sisu sarnasel kellaajal erinevate pealkirjadega, et selgitada välja, millised pealkirjad meeldivad fännidele rohkem. Emotsionaalsed pealkirjad töötavad tavaliselt paremini!

Sotsiaalmeedia sisu loomise hind

Sotsiaalmeedia sisuloome hind kujuneb vastavalt sellele, millisesse ja mitmesse sotsiaalmeediakanalisse sisu vaja on, mis keeles sisu vaja on ja millise alginfo põhjal sisu tuleb luua. Sotsiaalmeedia sisu hind oleneb ka sellest, kui palju on olemasolevaid fänne või jälgijaid, sest sellest sõltub fännikirjade ja -küsimuste igakuine eeldatav maht. Facebooki postituste kirjutamise ja konto haldamise kuutasu algab 240 eurost. Twitteri säutsude kirjutamise ja konto haldamise kuutasu algab 180 eurost. Täpse hinna teada saamiseks saada meile lähteülesanne ja teeme kiiresti pakkumise!

Sotsiaalmeedia kolm kuldtõde

TEE FÄNNIDE ELU LIHTSAMAKS
Paku fännidele oma sotsiaalmeediakanalis meelelahutuslikku ajaviidet või kasulikku infot.

KAASA FÄNNE
Kasuta fänne sisuloomesse kaasavaid taktikaid, sest nii lood brändi ja fänni vahel sideme.

POSTITA REGULAARSELT
Postita sama regulaarsusega, samadel kellaaegadel – sama sisu korduvalt postitada on okei.

SAADA MEILE PÄRING

12 + 8 =