55587458 hei@hybriid.ee

Updated 18.05.2017

Parim kodulehe struktuur sünnib strateegilise mõtlemise ja loovuse koosmõjul

Kodulehe struktuur on nagu sisukord. See mängib rolli kasutajakogemuse meeldivamaks muutmisel ja kodulehe leitavuse parandamisel. Ühelt poolt on kodulehe struktuur seotud veebi arhitektuuriga, kuid meie läheneme kodulehe struktuurile eelkõige kodulehe tekstidest ja sisuressursist lähtuvalt. Teeme sellise struktuuri, mis põhineb märksõna analüüsil ja kavandab ettevõtte veebikuvandi. Kodulehe sisutekstid ja pildid, mida raamib kodulehe struktuur, on seotud ettevõtte unikaalse tegevussfääriga ja pakuvad huvi juba olemasolevatele või potentsiaalsetele klientidele.

Loome koos kodulehekülje tekstidega ka kodulehekülje struktuuri, mis on hästi läbimõeldud ja arvestab viimaste SEO-nõuetega.

Kodulehekülje struktuuri loomine – kuidas me seda teeme?

 

1. Kaardistame ettevõtte tegevusala

Alustame ärikeskkonna analüüsist. Selgitame välja oma kliendi tegevusala, tooted, teenused, sihtgrupi, konkurendid ja konkurentsieelised.

2. Paneme paika kodulehe eesmärgid

Lepime kliendiga kokku kodulehe SMART-eesmärgid. Parimad kodulehe eesmärgid on konkreetsed, mõõdetavad, realistlikud, aktuaalsed ja ajaliselt määratletud.

3. Kaadistame sisupotentsiaali

Teeme kindlaks, mis tüüpi ja mis mahus sisu või võimalikku sisu kliendil juba olemas on, ning millises formaadis ja millistel teemadel sisu saame kodulehekülje jaoks nüüd ja tulevikus juurde luua. Sisu ehk tekstid, pildid, joonised, nimekirjad jms on olulised selleks, et kodulehekülg oleks internetis võimalikult hästi leitav.

4. Loome loogilise veebihierarhia

Paneme paika lihtsa ja loogilise kodulehekülje hierarhia. Leitavuse ja kasutajakogemuse seisukohalt on lame hierarhia palju parem kui sügav hierarhia.

5. Teeme lihtsa navigatsioonitee

Arvestame kodulehe struktuuri loomisel, et kodulehel liikumine oleks lihtne ja et laiemad kategooriad kõrguksid kitsaste kategooriate üle.

Kui kodulehekülje struktuur on valmis, kirjutame ka koduleheküljele tekstid.

Kodulehe struktuuri kolm tõde

LIHTNE JA LOOGILINE
Hea kodulehekülje struktuur on lihtne ja loogiline.

LAME, MITTE SÜGAV
Mida lamedam on kodulehe struktuur, seda parem.

VÕIMALDAB EDASIARENDUSI
Kodulehekülje struktuur peab olema avatud edasiarendusteks.

SAADA MEILE PÄRING

13 + 9 =