55587458 hei@hybriid.ee

Updated 18.05.2017

Videod, infograafikud, fotod või pildid kodulehele või sotsiaalmeediasse

Ehkki sõna on sisuturunduse kõige võimsam relv, on kaalu ka visuaalsel sisul – fotodel, videotel, illustratsioonidel ja infograafikutel. Lisaks kasutajakogemusele tuleb sisuturunduses tähelepanu pöörata ka lugejakogemusele. Pildiline sisu illustreerib tekste ja muudab lugejakogemuse mõnusamaks. Lisaks mõnusatele kodulehe sisutekstidele, kaasahaarvatele blogipostitustele ja sõltuvusttekitavale sotsiaalmeediasisule töötame tekstide kõrvale välja ka visuaalse sisu, pildistame või leiame sobivad fotod ja koostame nutikad infograafikud.

Telli tekstide kõrvale ka videod, infograafikud ja pildid kodulehele või sotsiaalmeediasse – visuaalne sisu illustreerib kirjasõna ja toetab tekstide sõnumeid.

Pildid kodulehele ja sotsiaalmeediasse – kas valida fotod, illustratsioonid või meemid?

Iga sisuturunduse tekst peab lugejale midagi pakkuma. Sama kehtib ka teksti kõrval avaldatud pildimaterjali kohta. Pildid peavad sisutarbimiskogemust täiustama, kandma ühtset stiili ja tonaalsust, ning olema hetkega haaratavad. Meie arust on kõige lahedamad pildimaterjali presenteerimise vormid:

 

1. Illustratsioonid ja fotod

Pildid peavad olema nii koduleheküljel kui ka blogis. Lisaks sellele, et piisava pildimaterjali olemasolu parandab kodulehe leitavust, muudavad ilusad pildid kodulehe külastamiskogemuse veelgi meeldivamaks. Digitaalse pildimaterjali peamised tüübid on fotod ja illustratsioonid. Fotod kodulehele või blogisse võib teha professionaalne fotograaf. Teine võimalus on tellida sobivad fotod pildipangast või otsida ilusad pildid välja internetist tasuta materjalide seast. Viimasel juhul tuleb fotode pärinemikohtadele nõuetekohaselt viidata. Meie pakume sisutekstide kõrvale seda kõike: telli fotograaf, pildipanga kasutusõigus või tasuta piltide kogumine ja korrektsed viited nendele.

 

2. Videod

Video on visuaalne võimalus tootelubaduse lunastamiseks. Näiteks võib videos näidata probleemi ja seejärel presenteerida, millise lahenduse toode või teenus sellele pakub. Kõige populaarsemad on videopõhised kasutusjuhendid ja õpetused (how-to videod), toodet või teenust selgitavad videod, tootetutvustused või üles filmitud kasutajate tagasiside. Näiteks saavad blogipostitused, milles sisalduvad ka videod, kolm korda rohkem viitamisi kui videoteta postitused. Kui soovid videoblogi, tootetutvustusi või kasutajate video-tagasisidet, siis pöördu meie poole – kirjutame videole stsenaariumi ja korraldame kõik filmimisega seonduva.

 

3. Infograafikud või one pagerid

Infograafik või one pager on kõige parem tööriist selleks, et presenteerida muidu üle-mõistuse-käivana-näivaid andmemassiive või fakte isuäratavas ja lühikeses vormis. Oskuslikult loodud infograafikud lihtsalt kutsuvad end vaatama. Infograafikute kujundus peab olema efektne ja lihtne. Hea infograafiku või one pageri loomiseks tuleb kokku sobitada õiged värvid, kujundid ja fondid. Info ei tohi olla liiga tihe. Mida klassikalisem on infograafiku narratiiv, seda enam kutsub infograafik end lugema ja sööbib kasutaja mälusse. Töötame välja infograafiku või one pageri struktuuri, tekstid ja korraldame soovi korral ka infograafiku kujundamise.

 

4. Meemid ja gifid

Meem on meelelahutuslik pilt, mida saadab humoorikas lause. Gif on meemi animeeritud versioon. Meeme ja gife on võrreldes teiste sisuturunduslike entiteetidega lihtsam viraalseks muuta. Meemide ja gifide loomine on suurepäraseks võimaluseks sisutarbijates emotsioone tekitada. Kui bränd on humoorikas või meelelahutuslik, ja suunatud nooremale sihtgrupile, on meem ka heaks brändi maine kujundamise vahendiks. Mõtleme välja meemi või gifi teksti, valime sobiva pildi ja korraldame soovi korral ka selle gifiks animeerimise.

 

5. Graafikud ja joonised

Blogipostituste illustreerimiseks ja kodulehekülje sisutekstide rikastamiseks on hea mõte kasutada ka graafikuid ja jooniseid. Kui tervikliku infograafiku loomiseks esialgu sisu napib, aga andmeid, millega sisutekste illustreerida on küll, siis on hea idee nendest illustreerivad graafikud valmistada. Hiljem saab erinevad joonised ja graafikud kombineerida ka infograafikuteks. Töötleme andmeid, valime huvitavama välja, kirjutame tekstid ja kujundame graafikud.

Kui palju maksavad videod, infograafikud ja pildid kodulehele või sotsiaalmeediasse?

Pildimaterjali hind oleneb sellest, milleks ja kui palju pilte on vaja. Mõnikord on mõistlik tellida fotograaf, teinekord on parem kasutada pildipanka. Infograafiku struktuuri loomine on mahukas töö ja infograafiku hind kujuneb tunnihinna alusel. Video hind sõltub sellest, millises kanalis videot edastatakse, milline ja kui pikk on video stsenaarium, kas ja kui palju on videos osatäitjaid, kas video tuleb ka helindada jne. Täpse hinna teada saamiseks saada võimalikult täpne tööülesande kirjeldus ja teeme pakkumise!

Infograafikud, videod ja pildid kodulehele või sotsiaalmeediasse

PILDID KODULEHELE VÕI SOTSIAALMEEDIASSE
tellime pildipangast, fotograafilt või otsime internetiavarustest

VIDEO-KASUTUSJUHEND VÕI KASUTAJA-VIDEO
on kõige populaarsem kasutusinfo presenteerimise vorm.

INFOGRAAFIK ON PARIM VÕIMALUS
mahuka ja keerulise info edastamiseks klientide jaoks nauditavas vormis

SAADA MEILE PÄRING

3 + 13 =