55587458 hei@hybriid.ee

Updated 18.05.2017

Sisuloome – kirjutame teksti, mis on mõjus ja mõjub

Sisuloome – tekstikirjutamine, fotosisu loomine või videote loomine – on turunduse strateegiline tööriist. Meie käes sünnib koostöös kliendiga sisuloome plaan või strateegia. See näeb ette, millest kirjutada, mida pildistada ja kus ning millal sisu avaldada. Sisuloome strateegia võib luua idee-tasandil või vormistada tekstina. Kirjutame sisuloome strateegia põhjal kodulehekülje tekstid või blogipostitused, loome fotosisu või videosisu, mis tekitab tarbimisel sõltuvust.

Sõna selle peale.

Sisuloome 7 sammu

1. Sisuloome ideede leidmine
Koondame kliendi sisendi, kasutame loovtaktikaid ja pakume välja vähemalt 10 head sisuloome teemat. Klient valib nendest välja parimad teemad, mille raames paneme kokku detailse sisu struktuuri.

2. Temaatilise info kogumine
Kogume valitud teemade kohta internetist ja mujalt infot. Otsime välja huvitavad andmed, kaardistame peamised huvigrupid ja vaatame üle kõik seonduvad infoallikad. Kogutud info annab sisuloomeks vajaliku konteksti.

3. Sisuloome formaadi valimine
Soovitame sisuloome formaadi– blogipostitused, Facebooki postitused, Twitteri säutsud, infograafikud, fotosisu, Instagrami fotod, videod, podcastid vms – vastavalt sihtgrupi eelistustele, juba olemasolevale sisule ja sisuloome eelarvele.

4. Sisu struktuuri loomine
Olenevalt sellest, millises formaadis sisuloomega on tegemist, paneme paika läbimõeldud ja detailse sisu struktuuri. Siia kuuluvad näiteks infograafikute pealkirjade ning nende avaldamise ajakava välja töötamine, videote teemad, kestus, avaldamiskanalid jne.

5. Strateegilist sisu toetav materjal
Kui tegemist on kodulehekülje tekstide, blogipostituste või sotsiaalmeedia sissekannetega, on nende kõrvale vaja pilte. Kui tegemist on videode või fotodega, on nende juurde vaja teksti.Sisuloome on terviklik vaid koos toetava materjaliga.

6. Sisuloome ja loodud sisu testimine
Kui sisu on valmis kirjutatud, pildistatud, disainitud või filmitud, testime seda. Kogume testgrupilt tagasisidet selle kohta, kas video, infograafik või postitus oli huvitav, arusaadav, kas see andis neile uut infot ja kas nad oleksid valmis seda jagama.

7. Sisu viimistlemine
Laseme loodud sisul settida, parandame seda vastavalt testgrupi tagasisidele ja seejärel saadame tekstisisu või visuaalse sisu kliendile lõplikuks kinnitamiseks. Vastavalt kliendi nägemusele anname sisule viimase lihvi ja vormistame selle.

Telli sisuloome juba täna, sest sisu on 2020ndatel nagu logo 1990ndate alguses

  • Kas kujutaksid ette, et sinu firmal ei ole logo? 90ndate alguses oli logo vaid mõnel üksikul Eesti ettevõttel, täna on logo igal ettevõttel.
  • Et tulevikus konkurentide ees edumaa saavutada või liidripositsiooni hoida, on vaja juba täna sisule strateegiliselt läheneda.
  • Loome sinu ettevõttele mõjusa sisustrateegia ja viime selle ellu enne, kui ka kõik teised aru saavad, et sisuloome on 21. sajandil möödapääsmatu.

Sõna selle peale.

SAADA MEILE PÄRING

4 + 14 =

sisuloome

Blogipostituste kirjutamine – toome külastajad sinu koduleheküljele

Blogipostituste kirjutamine ja nende avaldamine koduleheküljel on kõige efektiivsem viis koduleheküljele järjest rohkem külastajaid ja püsilugejaid tuua.

Blogipostituste planeerimisel on oluline paika panna, milliseid külastajaid lehele soovitakse, sest nende seas on kindlasti ettevõtte potentsiaalsed kliendid juba täna või tulevikus.

Kodulehe külastatavuse suurendamine ka nende arvelt, kellest ei saa lähiajal firma kliendid, on oluline, sest kus juba on külastajaid, sinna tuleb külastajaid järjest juurde!

Kodulehekülg ei ole mingi visiitkaart, vaid olulise sõnumi kandja

Kodulehekülg ei ole ettevõtte visiitkaart, vaid strateegiline kanal ettevõtte maine kujundamiseks, visiooni kuulutamiseks ja uute klientide leidmiseks.

Seepärast on väga oluline, et kodulehekülje tekstid oleksid põhjalikult läbimõeldud, grammatiliselt korrektsed ja ladusad, viiksid lugejani selged sõnumid ning teeniksid otseselt ettevõtte eesmärke.

Telli parem strateegilised kodulehekülje tekstid kui visiitkaardid, sest kodulehe tekstide tellimine on ühekordne investeering, mis teenib end sajakordselt tagasi!

Fotosisu, videosisu, infograafikud ja illustratsioonid

Kõik tekstid ja sõnumid konkureerivad omavahel. Et tekstiga lugeja tähelepanu võita ja sisusõltuvust tekitada, peavad seda täiendama lahedad fotodnaljakad videod või ülevaatlikud infograafikud.

Meie ümber on palju infot ja otsuse tegemiseks on üha vähem aega – tähelepanu on võimalik pälvida ainult sellise sisuga, mis ahvatleb ennast lugema või vaatama.

Meilt saad hea teksti kõrvale ka fotodvideod või infograafikud, et halastamatus internetikonkurentsis oma uute klientide tähelepanu võita ja olemasolevaid kliente jätkuvalt rõõmustada!

SAADA MEILE PÄRING

9 + 15 =