55587458 hei@hybriid.ee

Updated 18.05.2017

karl-copywriter

KARL

COPYWRITER/

PROJEKTIJUHT

Hariduselt kultuuriteadlane, ametilt turundaja, olemuselt paadunud elu- ja inimestehuviline.

Selline ma olen.

Kokkuvõetult.

MINNI

COPYWRITER/

PROJEKTIJUHT

Uued ideed sünnivad must-valgetest vastandustest. Minus vastanduvad semiootika ja turundus.

Uusi ideid ja indu need kirja panna mul jagub.

Karli kohta lähemalt

Lõpetanud kultuuriteaduse eriala, spetsialiseerumisega semiootikale ja tekstianalüüsile. Alates 2010. aastast töötanud erinevatel ametikohtadel: maitsnud copywriteri leiba reklaamibüroos ja olnud mitmes ettevõttes kõik-ühes turundaja ning vahepeal ka müügimees. Aastate jooksul on läbitud kümneid koolitusi ja loetud mitu head meetrit valdkonnas olulist materjali.

Sisuturunduse muudab minu jaoks kütkestavaks asjaolu, et selle suurepäraselt tegemiseks tuleb ise alati uut teemat ja valdkonda tundma õppida ning tõeliselt süveneda – ainult nii on võimalik SISUlist väärtust luua.

Karl Teichmann

Ühe ettevõtte jaoks on sisuturunduse suurimaks vooruseks kindlasti selle mitmepalgelisus. Näiteks paeluv ja strateegiliselt kirjutatud blogi aitab olla otsingutulemustes eespool, mis tõstab brändi nähtavust, toob kodulehele tasuta liiklust ja samas valmistab lugejaid ette ostu sooritamiseks või päringu saatmiseks. Neli ühes – how cool is that!

Mõtlemine on minu jaoks loomulik tegevus, kirjutamine samuti. Olen uudishimulik ja vaatlen maailma lõdvestunud pilgul, see võimaldab mul kombineerida teadmisi ja kogemusi erinevatelt elualadelt ning rakendada seda klientide hüvanguks.

Sõna selle peale!

Minni kohta lähemalt

Esimese kõrghariduse omandasin semiootikas. Sellele järgnesid MBA-õpingud. Turundusega olen nüüdseks tegelenud pea 10 aastat, töötades copywriteri, projektijuhi ja turundusjuhina, osaledes rahvusvaheliste startuppide käima tõmbamises ja tehes vabatahtlikku tööd.

Kaks aastat elust olen veetnud reisides. Neil kaugetel rännakutel mõistsin, et sisuturundusega tegelemine pakub just seda, mis minu jaoks oluline on.

Iga reklaamsõnum konkureerib teiste reklaamsõnumitega. Kuid mitte ainult. Brändi sotsiaalmeediapostitus peab silma paistma sadade sotsiaalmeediasõnumite seast, millest enamik on sõprade positused või uudised. Seega konkureerib iga turundussõnum ka kogu kaasuva inforuumi ning lisaks veel kunsti, kirjanduse, teatri, muusika ja kinoga.

Minu väljakutse on tekstide ja lugudega maailma huvitavamaks, ilusamaks ja mitmekülgsemaks muuta. Sisuturundus on tuleviku turundus. Ja kahtlemata on sisuturundus kõige parema investeeringutasuvusega turundusliik.

Minni Luuk

Kirjutan eesti, inglise ja pythoni keeles. Uudsed lahendused ja otseteed vaimustavad mind. Toon igasse projekti loovuse, metoodilisuse, turundusalased teadmised ja semiootilise lähenemise. Head nõu jätkub mul klientidele alati.

Sõna selle peale!